"כתיבת הנהלים מתחילה בלימוד התהליך, שלביו השונים, קלטים ותפוקות של כל שלב, ממשקים בין מחלקות וחלוקת האחריות והסמכות. תהליך כתיבת הנהלים מהווה לעיתים קרובות הזדמנות ל"ניעור אבק", חשיבה מחדש וייעול התהליכים. נוהל טוב משפר את התקשורת הפנים ארגונית והחוץ ארגונית, את יכולת הבקרה ומהווה "זיכרון ארגוני" ואמצעי לשיפור מתמיד של התהליכים וכמובן חוסך כסף לארגון" 

 

מטרת התהליך יצירת קובץ נהלים ישימים לטיפול יעיל ואפקטיבי בפניות תושבים.

 

תהליך כתיבת הנהלים כולל הסדרת תהליכים בארגון שלא היו מאוגדים כנהלים ושימור הידע הפנים ארגוני.

בפועל- תרגום פעולות היומיום (אשפה ופסולת,תחבורה,חינוך ועוד) לנהלים כתובים וללוחות זמנים לטיפול ((SLA* ובחינתם לאורך זמן על ידי ניתוח נתונים מה"שטח" (=פניות התושבים)

 

 

SLA משמעותו  "תוך כמה זמן חייבים לספק את השרות"ארגונים וחברות לוקחים אחריות ומגדירים זמן שרות סביר.

 

 

 

מה חדש אצלנו?

 ינואר 2016

ברכות לתאגיד מי נעם

שהצטרפו ללקוחות מוקד גלבוע אונליין

צור קשר