מוקד גלבוע אונליין הינו מוקד בוטיק בשיטת מקור חוץ (Outsourcing) הייעודי לתחום המוניציפאלי .

אנו רואים במוקד המוניציפאלי כ"לב הפועם" של הרשות המקומית ומתוך כך אנו מאמינים במתן מענה אמין, מהיר ואדיב לצרכים הבסיסיים והמיידיים של התושב בזמן אמת.

המוקד המוניציפאלי מהווה כתובת לפניות תושבי הרשות, העובדים והמבקרים בשטחיה בנושאי שרות ומידע במשך כל שעות היממה , כל השנה.

הרשות / התאגיד מספקים שרות זה בחינם לתושב ומצפים כי התושב יעזר בו בכל עת ולכל שאלה.

התושב רואה במוקד כנציגה הישיר של הרשות / התאגיד ומצפה לקבל ממנו תשובות אמינות לכל בעיה ובכל שעה.

המוקד מקבל את קריאות השרות של הציבור,מנתב אותן לגורמים המקצועיים המתאימים ברשות או לכוננים, מרכז את הבקרה על הטיפול ויכול להצביע על מידת שביעות הרצון של הציבור מהשירות הניתן לו.

לאחר שעות הפעילות הרגילות של הרשות/ תאגיד משמש המוקד כתובת הפעלה בכל הנושאים המחייבים פעולה מיידית.

השרות מבוצע עם יחס אישי לכל לקוח תוך כדי שליטה מלאה על הטיפול בפניות בכל רגע נתון.

כח האדם במוקד מיומן וקבוע מה שמאפשר הכרות מעמיקה של מבנה הרשות / תאגיד , צרכיהם ושיטות העבודה של הלקוח.

המענה במוקד מותאם באופן פרטני ללקוח וכולל פתיח מוקלט ומענה אנושי על פי הנחיות הרשות/תאגיד כך שתושב או פונה המתקשר למוקד אינו מבחין כי המענה הוא ממוקד חיצוני .

מומחיות המוקד היא בלמידת נהלי הרשות/תאגיד ,אמנת השרות ועבודה על פי נהלים אלו וסטנדרטים גבוהים.

שיטת ההפעלה מבוססת על הקלדת נתונים בזמן אמת אודות המתרחש ברשות לתוך תוכנת ניהול פניות תושבים הקיימת ברשות/תאגיד או לחילופין לתוך תוכנה מבית גלבוע אונליין והפעלת גורמים רלוונטים ברשות / כוננים / קבלנים חיצוניים /גורמי חירום ועוד.

שיטה זו מאפשרת שקיפות מלאה בין הלקוח לבין המוקד ורמת אמינות גבוהה.

המוקד עובד על פי תקנות הגנת הצרכן למתן שרות טלפוני שנכנסו לתוקפן בדצמבר 2012

www.consumers.org.il/files/files/takanot/matan-sherut-telepun.pdf

שרותים נוספים:

שליחת הודעות VMS לתושבים.

הקלטת השיחות לצורך בקרה על השרות.

 

מאמר מעניין בנושא מוקד עירוני באתר "קהילות":

www.kehilot.co.il/ArticleDetails.asp

מה חדש אצלנו?

 ינואר 2016

ברכות לתאגיד מי נעם

שהצטרפו ללקוחות מוקד גלבוע אונליין

צור קשר