לרושם ראשוני יש רק הזדמנות אחת....

היום יותר מתמיד לקוחות בונים תדמית כבר מהשיחה עם הנציג הטלפוני.

התחרות מול הלקוחות כבר אינה מתבססת רק על עלויות וטיב הנופש/אטרקציה אלא על אופן המענה,יעילות המענה וזמינות השרות.

מוקד גלבוע אונליין הוא מוקד ותיק בתחום השרות (משנת 2000) המעניק מענה אנושי 24 שעות 365 ימים בשנה.

השרות מבוצע עם יחס אישי לכל לקוח תוך כדי שליטה מלאה על הטיפול בפניות בכל רגע נתון תוך שקיפות מלאה בין הלקוח לבין המוקד ורמת אמינות גבוהה.

כח האדם במוקד מיומן וקבוע דבר המאפשר הכרות מעמיקה של המידע אותו יש לספק לפונה , על פי צרכיו ושיטות העבודה של הלקוח.

המענה במוקד מותאם באופן פרטני ללקוח וכולל פתיח מוקלט/גינגל ומענה אנושי על פי הנחיות הלקוח תוך מתן תשומת לב לשינויים וצרכים המשתנים הדורשים דינמיות והערכות בהתאם.

שיטת ההפעלה מבוססת על הקלדת נתונים בזמן אמת לתוכנת ניהול פניות מבית גלבוע אונליין על פי תסריט המוגדר מראש , מתן מידע אינפורמטיבי, ביצוע סינון ראשוני לפניות ,קבלת הודעות עבור הלקוח ,רישום ,תמיכה בקמפיינים פרסומיים ועוד.

עובד על פי תקנות הגנת הצרכן למתן שרות טלפוני שנכנסו לתוקפן בדצמבר 2012.

 

 

 

מה חדש אצלנו?

 ינואר 2016

ברכות לתאגיד מי נעם

שהצטרפו ללקוחות מוקד גלבוע אונליין

צור קשר